Jouw opruimcoach, Den Haag, Voorburg en Leidschendam

“Papier, post en administratie weer de baas”

Stapels ?!

Papieren en post stapelen zich op. Het opzoeken van een bon is ‘gedoe’. Je administratie is onoverzichtelijk ondanks pogingen om het te ordenen. In de e-mailbox zie je door de bomen het bos niet meer.

Komt het je dit bekend voor? En wil je het graag overzichtelijk en eenvoudig?

Hoe gelukkig zou je zijn als:

  • papieren en papierstapels uitgezocht en geordend zijn
  • je makkelijk en snel je dagelijkse post verwerkt
  • je administratie op orde is
  • je een beknopt opbergsysteem/archief hebt, toegesneden op
    jouw situatie
  • je mailbox geordend is
  • je snel en doeltreffend met mails omgaat

Jouw opruimcoach maakt het mogelijk! 

Papieren, post en de administratie ben je weer de baas.

Overzicht

Hoe wil jij het? Wat is voor jou handig? Om daar achter te komen gaan we samen aan de slag met het opruimen en ordenen van papieren.
Met een eenvoudige methode ervaar je dat je de dagelijkse post en e-mail makkelijk en snel kunt verwerken.
Stap voor stap brengen we je administratie op orde. Een beknopt archief /opbergsysteem zorgt ervoor dat je belangrijke papieren moeiteloos kunt vinden én opbergen.
Verder kan ik je helpen met het ordenen van je inbox en trucs leren om slimmer om te gaan met e-mail. Je krijgt zo weer overzicht en handelt je administratie voortaan gemakkelijk af.

Een overzichtelijke administratie bespaart je geld, tijd en energie. Die houd je dan mooi over voor andere dingen.

Neem contact op voor meer informatie of het maken van een kennismakingsgesprek.

Lees wat Jouw opruimcoach nog meer voor je kan betekenen.

Contact
Wil je meer informatie? Neem vrijblijvend contact op met Rineke Zandvoort
(06) 514 30 810
contact@jouwopruimcoach.nl
Jouw opruimcoach werkt o.a. in de regio Den Haag, Voorburg,
Rijswijk (Zuid-Holland), Zoetermeer, Leiden en Delft.

Developed by: JorisvanRijn.com