Effectief in je werk
Groeien de papierstapels op je bureau? Ben je veel energie kwijt aan het zoeken naar de juiste documenten? Is je mailbox overvol? En kosten taken altijd meer tijd dan je dacht? Dan is het tijd om de basis op orde te brengen,
zodat je weer effectief kunt werken.
Werkstress
Als zzp’er ben je gedreven. Klanten kunnen altijd bij je terecht. Zij zijn blij. Maar jij? Jij hebt steeds meer stress. Je hebt het gevoel dat je geleid wordt door de waan van de dag. De constante stroom e-mails en berichtjes maakt het er niet beter op. Er blijft geregeld werk liggen. En sommige taken stel je uit omdat je opziet tegen het opzoeken van de spullen.
Ik help je graag
Als organizer en opruimcoach begeleid ik je een-op-een. Ik help je om weer overzicht en structuur te krijgen. Samen maken we een lijst van je belangrijkste taken. Dat helpt je om prioriteiten te stellen en je werk efficiënt te plannen. Ook maken we een logische mappenstructuur voor je documenten, papieren en e-mails. Dit bespaart je veel tijd, omdat je hierdoor eenvoudig kunt vinden wat je zoekt. Bovendien leer ik je hoe je grip houdt op je inbox, zodat die niet binnen de kortste keren weer overloopt.
Wat levert effectief werken je op?
Je hebt overzicht over je belangrijkste taken en weet waar je prioriteiten liggen.
Je bespaart tijd doordat je papieren en documenten snel kunt opbergen en terugvinden.
Je hebt grip op je mailbox doordat je op een effectieve manier met je e-mails omgaat.
Je hebt minder stress omdat je op tijd je taken af hebt en er geen werk blijft liggen.
Je hebt meer werkplezier doordat je effectiever werkt en een fijne werkplek hebt.
Meer rust in mijn werk
“Rineke heeft me verder op een professionele en prettige manier laten inzien en ervaren hoe ik door te plannen meer overzicht en rust in mijn werk kan creëren. Met de praktische tools die ze me hiervoor heeft aangereikt, word ik weer baas over mijn werk in plaats van andersom. Dat geeft me meer lucht en ontspanning.”